Foment de la Lectura

El temps de llegir, com el temps d’estimar, eixampla el temps de viure.
D. Pennac

No afegiré aquí més raons per defensar la lectura. Les subscric totes i si n’hagués de remarcar alguna diria la de llegir per connectar amb un temps i un espai íntim o compartit en què la paraula llegida fa de refugi de la nostra ànima.

Defenso, doncs, la lectura com a forma de viure i la comparteixo en tots els escenaris amb què la fomento, la dinamitzo: a l’aula, als clubs de lectura, a les sessions de contes o als tallers de formació, entre algunes de les possibilitats

M’entusiasma portar endavant projectes que tinguin a veure el foment de la lectura des de les diferents propostes creatives que puguin sorgir adreçades a qualsevol edat. Explica’m quin és el teu projecte a alicianarradora@gmail.com i en parlem!

 

 

 

A %d bloguers els agrada això: